.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرایی شدن 96درصد مصوبات دولت در مازندران؟!

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران گفت: تاكنون حدود 96 درصد مصوبات دور نخست سفر هيئت دولت به مازندران اجرايي شده است.

جواد قناعت با اشاره به اينكه 196 مصوبه در سفر نخست هيئت دولت به مازندران تصويب شد، افزود: مصوبات ديگر سفر دور نخست هم در دست اجرا و پيگيري است.

وي اضافه كرد: تاكنون تعداد زيادي از طرح‌ها در مازندران بهره‌برداري شده و تا پايان امسال شاهد افتتاح قابل توجه‌اي از طرح‌هاي در دست اجراي سفر رئيس جمهور به مازندران خواهيم بود.

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران اضافه كرد: امسال با حضور رئيس جمهور طرح‌هاي مهم سفر هيئت دولت و زيربنايي در استان افتتاح و اجرايي شده است.

قناعت توجه دولت نهم به مازندران را رضايت بخش و رو به پيشرفت ارزيابي و ابراز اميدواري كرد؛ دولت دهم چند برابر عملكرد خود در دولت نهم براي رفع كاستي‌ها و نارسايي‌هاي مازندران اهتمام جدي داشته باشد.

وي با بيان اينكه در سفرهاي استاني دولت اقدامات و تصميم‌هاي مهمي براي توسعه و شتاب بخشيدن به زيرساخت‌هاي مازندران برداشته شد، گفت: اثرات مثبت اين سفر به ‌زودي در مازندران نمايا‌ن‌تر مي‌شود.

معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران با اشاره به اينكه دولت در چهار سال گذشته 60 سفر استاني و به هر استان دو دور سفر داشته است، خاطرنشان كرد: دولت در اين سفرها توجه ويژه‌اي به بخش‌هاي عمراني و زيرساخت‌ها داشت.

قناعت با تاكيد بر اينكه دولت بايد در سفرهاي دور سوم توجه و نگاه ويژه‌اي به حوزه اجتماعي و فرهنگي داشته باشد، خاطرنشان كرد: ملت ايران بايد در اين حوزه و براي مقابله با تهديدها وترفندهاي جنگ نرم دشمن از هر خطري ايمن و حفظ بماند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.